Berka: Allvarligt. Vi skapar ju nada.
Inlägg: 1293948
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
NuMo: /poffa.
Satan modo skapar inte mycket, men en del vassa lägen och en del lägen som kunde blivit riktigt vassa men puckarna studsade fel el. att den tog på en luling å hamnade konstigt.
Danielsson missar öppen kasse, dimmi fri 1 meter från kassen, skröder hade 2 lägen som han kunde ha stött in men pucken tog på luling båda gångerna och gick aldrig fram.
Modo gör ingen toppmatch, men man är det bättre laget i större delen av 2:a och hela 3:e, luleå skapar i princip inte ett dyft förutom straffen å ett annat friläge.
Hade vi haft lite mer marginaler på våran sida så hade vi tagit hem denna drabbning tyvärr.
Satan modo skapar inte mycket, men en del vassa lägen och en del lägen som kunde blivit riktigt vassa men puckarna studsade fel el. att den tog på en luling å hamnade konstigt.
Danielsson missar öppen kasse, dimmi fri 1 meter från kassen, skröder hade 2 lägen som han kunde ha stött in men pucken tog på luling båda gångerna och gick aldrig fram.
Modo gör ingen toppmatch, men man är det bättre laget i större delen av 2:a och hela 3:e, luleå skapar i princip inte ett dyft förutom straffen å ett annat friläge.
Hade vi haft lite mer marginaler på våran sida så hade vi tagit hem denna drabbning tyvärr.