Inlägg: 1293980
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Bad_Brett: Madsen spelade ju inte på hela tredje. Bänkad, skadad eller sjuk?
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Bad_Brett: Det går troll i hans klubba tyvärr. Ja varför inte test byta, k-fop har inte glänst alls sen sitt hat-trick
Ångrar att jag satt och såg detta. MoDo ligger under med ett mål, men ändå känns inte spännande någon gång.
Bisarrt nog var Dimitrakos en av de som kämpade hårdast i slutet. Låt honom få lira med Morten och Byron igen. K-Fop passar perfekt i en brunkarkedja med Svarten och Hedman.