Inlägg: 1294055
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Simmalugnt:
Japp, det var tiden innan indianer steg i land i Västra Frölunda och Mats "Mr. Ugh!" Ahdrian fick hybris och mjälthugg.
Japp, det var tiden innan indianer steg i land i Västra Frölunda och Mats "Mr. Ugh!" Ahdrian fick hybris och mjälthugg.
Radio-pucken?