Inlägg: 1294111
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Björn W:
Timander och Enström höll världsklass den säsongen. Även Jonsson och Hedin höll riktigt hög elitserieklass. Sedan vill jag minnas att Oscar Hedman var relativt stabil. Den eviga snackisen var huruvida Masuhr (ja, han heter tydligen så nu. Hade jag missat helt), Viklund eller Wargh, som just hade kommit tillbaka efter en lång tids skada, skulle spela.
På tal om Wargh så spelade han bara 14 matcher under grundserien och jag vill minnas att han var forward i de flesta av dessa.
Timander och Enström höll världsklass den säsongen. Även Jonsson och Hedin höll riktigt hög elitserieklass. Sedan vill jag minnas att Oscar Hedman var relativt stabil. Den eviga snackisen var huruvida Masuhr (ja, han heter tydligen så nu. Hade jag missat helt), Viklund eller Wargh, som just hade kommit tillbaka efter en lång tids skada, skulle spela.
På tal om Wargh så spelade han bara 14 matcher under grundserien och jag vill minnas att han var forward i de flesta av dessa.
Redigerad kommentar
Pierre kom ju hem också, glömde jag först.
Redigerad kommentar