Inlägg: 1294157
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Björn W:
Jag tycker att Hedin var fullkomligt lysande i slutspelet. Jonsson slutade på överlägset bäst +/- i hela laget (+8), Hedin kom som god tvåa med sina +5. Jonsson var inne på sex baklängesmål under hela slutspelet, dvs knappt ett mål per var tredje match.
Jag vet inte vad du har för krav, men i min bok så är det klart godkänt.
Jag tycker att Hedin var fullkomligt lysande i slutspelet. Jonsson slutade på överlägset bäst +/- i hela laget (+8), Hedin kom som god tvåa med sina +5. Jonsson var inne på sex baklängesmål under hela slutspelet, dvs knappt ett mål per var tredje match.
Jag vet inte vad du har för krav, men i min bok så är det klart godkänt.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Björn W: Vi hade inte seriens bästa backuppsättning därför skrev jag nog aldrig de ;)
¨Men väl en backuppsättning som spelade ruskigt bra och timmy/enström var lysande.
¨Men väl en backuppsättning som spelade ruskigt bra och timmy/enström var lysande.
Timander och Enström hade dock varit intressanta för en majoritet av NHL-lagen med sitt spel under säsongen, absolut.
Jag tror hur som helst inte att du kan hitta ett Berka-inlägg under den säsongen där han skrev att vi hade seriens bästa backuppsättning. :)
Redigerad kommentar