Inlägg: 1294184
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
Björn W:
Jo, men jag tycker nog ändå att slutspelet är en bättre värdemätare än grundserien, där det redan tidigt stod klart att vi skulle gå till slutspel. Pierre Hedin hade ju haft det lite struligt också och behövde lite tid att komma in i det hela.
Undrar förresten hur det hade gått om Tommi Kovanens kontrakt hade varit giltigt. Hade vi haft två SM-guld då?
Jo, men jag tycker nog ändå att slutspelet är en bättre värdemätare än grundserien, där det redan tidigt stod klart att vi skulle gå till slutspel. Pierre Hedin hade ju haft det lite struligt också och behövde lite tid att komma in i det hela.
Undrar förresten hur det hade gått om Tommi Kovanens kontrakt hade varit giltigt. Hade vi haft två SM-guld då?
Jag säger att Jonsson och Hedin hade ganska en ganska normal grundserie utan att stå ut från mängden, dock hade kritik börjat dyka upp mot Hasse redan då och Hedin har som sagt alltid varit kritiserad om vi pratar internetforum.
Redigerad kommentar