Inlägg: 1294284
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-10-21
shinzawai: Jag håller med dig i allt, vi gör en jäkla bra match, men luleå gör en ännu bättre. De bjöd oss inte på något.
Detta är den torsk som svider minst i år för mig och jag tror att det var Luleås hysteriska form som knäckte oss, inte vår oförmåga att få till fler skott osv. Jag tycker inte att vi var dåliga, jag tycker att det var två tunga lag som gjorde det svårt för varandra i 60 minuter.
Redigerad kommentar