Poffa: Jag skulle tom kunna tänka mig att inkludera Niki D i det bytet. Dimi bredvid Suuse skulle väcka målskytten och Niki D skulle väcka Madsen. Att Kfop "förlorar" gör inget då hans brunkeri gör nytta varsnars han spelar.
Inlägg: 1294760
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Salle: Håller med, känns som att vi bara måste testa de kedjorna.