Inlägg: 1294785
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Svenska elitserien blir bara fjantigare å fjantigare.
Jag säger som wikegård, detta är hockey inte serie A
Jag säger som wikegård, detta är hockey inte serie A
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka:
Så trevligt att vi börjar matchen med en domarskandal...
Så trevligt att vi börjar matchen med en domarskandal...
TÖNTIGA JÄVLA DOMARJÄVLAR