Nu är jag förbannad!!! Det är en klockren tackling på en spelare som står och sover.
Inlägg: 1294788
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Poffa: Skulle vilja se den lite mer closeup innan jag lämnar min slutgiltiga kommentar. Men ser ut som det inte tar i skallen. Och sen bromsar han in pucken.