shinzawai: ROTEN I RÖVEN
Inlägg: 1294806
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka: Det var helt klart medvetet att han "sköt" in pucken med foten. Rörande tacklingen har jag för dålig bildkvalitet för att se hur han egentligen träffade. Men det känns inte som ett matchstraff nej.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka: Tydligen. Det är den klaraste bredsida jag har sett på länge.. Åh herregud.