Inlägg: 1294903
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk:
Ridå. Nu kan man spela NHL 11 istället för att se denna av domarna redan avgjorda match.
Ridå. Nu kan man spela NHL 11 istället för att se denna av domarna redan avgjorda match.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Sawchuk: Tycker ändå att det ser bättre ut än mot Luleå. Det är betydligt frejdigare spel.
Tror Modo är för trött av allt BP för att vända denna bortamatch.