Berka: Vi har släppt 4 mål på de senaste 2 matcherna och gjort 0. Är det backarna som är problemet?
Inlägg: 1294989
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
spud: Om det är backarnas uppspel som gör att vi inte får någon fart och tvingar oss slumpdumpa i kortplanket så kan det mycket väl vara det.
Redigerad kommentar