Inlägg: 1294994
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Berka: Varför inte bara se domaren som en funktionär som gör det bästa av de situationerna han upplever? Eller anser du att de gör fel medvetet?
Sawchuk: Så om man anställer en taxi chaffis som kirurg och ger han 50k i månaden ska han vara en bra kirurg? Vi kanske ska satsa på lite utbildning? Eller är det vad du sysslar med när du sitter på ett forum och gnäggar?
Nenne: Som leder till inget, grattis du dunkar huvudet i väggen.
Sawchuk: Så om man anställer en taxi chaffis som kirurg och ger han 50k i månaden ska han vara en bra kirurg? Vi kanske ska satsa på lite utbildning? Eller är det vad du sysslar med när du sitter på ett forum och gnäggar?
Nenne: Som leder till inget, grattis du dunkar huvudet i väggen.
Nu kan man ju inte kritisera en domare öppet utan att åka in i finkan tamefan, varför är dom så jävla fridlysta? gör dom plattmatcher som denna då ska dom tamefan få höra de oxå.
Fast detta är ju bara vad jag tycker, det kommer aldrig bli verklighet.