Inlägg: 1295103
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Salle: Sen är det jävligt märkligt att en ledare av detta forum sitter och förlöjligar mig genom att jämföra mig med Wennerholm. Är det enligt denna sidas regelbok? Salle är du nöjd med ditt ledarskap av detta forum? Är det på detta vis folk med annan åsikt ska hanteras? Hoppas det är din whiskey berusning som gör dig såhär olämplig.
För de är väl snart de enda som anser att detta inte var ett horribelt domslut. Tom Schubert själv anser ju att tacklingen var schysst för böfelen.
Redigerad kommentar