Inlägg: 1295121
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Jag måste ärligt säga att Hedmans tackling var helt underbar,Får fjanten Wenneholm och lotterinämden forsätta husera fritt kommer ES bli en liga som inte tillåter ett skit.
En av årets bästa tacklingar! Go Hedman go.
En av årets bästa tacklingar! Go Hedman go.
Speciellt med tanke på hur du brukar vara emot andra skribenter emellanåt.
Men jag var av den åsikten att du var rätt löjlig i dina uttalanden. Och jag tror inte av den allmäna tonen i gästboken att jag var särskilt ensam.
FYI! Det är sällan jag dricker whisky för att berusa mig och så är fallet även ikväll.
Men om jag, som forumledare, inte föregick med gott exempel och etikett i detta fallet och du tycker att jag är fel man på fel plats så hänvisar jag uppåt i organisationen. Det är bara att maila...
Redigerad kommentar