Vad hände egentligen med det europeiska domarutbytet? Var det ett sådant fiasko i sig eller?
Inlägg: 1295200
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
MODOJohan: Det funkade väl inte eftersom domarnivån var så varierande att matcher kunde ha helt olika bedömningsnivåer.