...och ett hån att han idag "bara" tjänar 38000 i månaden där i Hartford. Jag hoppas att det lossnar för honom och att han får chansen, jag vill se honom i NHL.
Inlägg: 1296927
Svarskommentarer
Sv: Mats Zuccarello Aasen
Icing-Ove: jag hoppas han kommer hem till modo, spelar kontraktstiden ut och sticker sen tillbaka fast då till ett riktigt nhl-lag, de där jävla tattargänget från njuuJåårk. Usch hoppas han kan komma därifrån stackarn.