Inlägg: 1299009
Svarskommentarer
Sv: Mats Zuccarello Aasen
Sawchuk: Varför skulle de svängt och slutat tro på honom? För att han har dåliga meriter? För att han var dålig OS?
De testar honom, är han mentalt stark? Eller ballar han ur vid första motgången?
De testar honom, är han mentalt stark? Eller ballar han ur vid första motgången?
Personligen tycker jag det är idiotiskt att stanna i en organisation som inte tror på en.
Om det sedan är bäst att söka sig till en annan NHL organisation eller till MODO är väl frågan som Mats bör ställa sig. Som det ser ut just nu skulle jag bli förvånad om inte Mats dyker upp i Modo.