Den här norska artikeln säger väl emot Aftonblaskans "story", även om Zucca vittnar om obefintlig kommunikation med ledningen.
Inlägg: 1299085
Svarskommentarer
Sv: Mats Zuccarello Aasen
"Confirmed there is no truth to the Swedish newspaper report that Mats Zuccarello is leaving #NYR and the Hartford Wolf Pack."
Men jag läste ju nåt annat i AB, konstigt :-) Äh, vi får se vad som händer, MoDo säljer lösnummer som vanligt i alla fall.
Men jag läste ju nåt annat i AB, konstigt :-) Äh, vi får se vad som händer, MoDo säljer lösnummer som vanligt i alla fall.
Sv: Mats Zuccarello Aasen
Icing-Ove: Ja, i svensk media är alla svenska spelare "på väg hem" så fort man får nys om nåt sånt här.
Det räcker inte med nypor av salt när man läser skiten, det krävs minst ett par kubikmeter av varan....
Det räcker inte med nypor av salt när man läser skiten, det krävs minst ett par kubikmeter av varan....