spud: jag har sett brynäs- fbk på hockeykväll har jag missat den???
Inlägg: 1301668
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 20101104
Berka: "jag har sett brynäs- fbk på hockeykväll har jag missat den???
"
Men du sa ju att du hade sett brynäs-fbk på hockeykväll, hur kan du då ha missat det?=)
"
Men du sa ju att du hade sett brynäs-fbk på hockeykväll, hur kan du då ha missat det?=)