Inlägg: 1301724
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 20101104
När i hellvete ska dom lägga ut målena så jag kan se dom, kärringen e ju tokig för att man först e borta hela kvällen i garaget å när man kommer hem så sitter man framför datorn!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 20101104
spud: Hahaha, jag satt nyss och kollade på webb-sändningen jag med. Det var längesen jag skratta så mycket. Det är underbart med live-sändningar!
Sen den när de lägger ut den!