Inlägg: 1304592
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Så långt var jag med, men inte varför Grezky adresserade mig.
Så långt var jag med, men inte varför Grezky adresserade mig.
Sven Johansson kallades aldrig annat än Tumba under hela sin karriär och bytte till slut ut efternamnet – ”ingen kallade mig ju något annat”, som han själv uttryckte det och där han fått en efterföljare i Christer Abrahamsson som numera heter Christer Abris.
Tycker ni att det är ofta man kallar Peter "Foppa" Forsberg för Peter "Domsjö" Forsberg?