Inlägg: 1305312
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Hahl Bundy: Vett och etikett? Jag har fått lära mig att man ska ta seden dit man kommer, men den regeln kanske inte gäller i timråboken? Du själv har uppenbarligen inte lärt dig etikettsregel nummer ett på ett forum: Man bemöter åsikter istället för att snacka skit om sina meningsmotståndare. Begrunda det och väx upp!
Tur man kan lita på andra då härinne som har mer vett o etikett än dessa, som i sina egna ögon, är högintellektuella herrar.