Inlägg: 1306650
Svarskommentarer
Sv: MoDo HK - AIK, 2010-11-18
J F K: Var ju på den tiden man hade Ecke ståendes på offensiv blå. Samt bysse och några småttingar till som hade fart på grillorna.
Knappt så man kommer ihåg den eran längre.
Knappt så man kommer ihåg den eran längre.
Modo de senaste åren har ju alltid fått anfalla mot samlade lag och då blir det nästan alltid så att man får dumpa pucken:/