Inlägg: 1308676
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TIKbiff: Han borde ju vara en jävel på att spola mot-is med tanke på hans lags framgångar på sista tid. :-)
Nubben har inte hunnit hit för att börja sitt nya jobb som ismaskinsförare.