ante08: Ifall ingen manipulerat bildmaterialet så måste videodomaren stängas av på livstid. Det är så uppenbart att det är mål redan första gången man ser situationen att det är helt obegripligt att någon lyckas missa det.
Inlägg: 1309245
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Vi skulle ha som i NHL en central måldomare, då tror jag vi slipper partiskheten som kan bli.