Inlägg: 1309307
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så får Anton Byström spela imorgon istället för Hedman. Någon som kan göra't snyggt kan ju starta matchtråden :-)
Nikki Nine: Håller med. Challe är helt rätt ute och han irriterar sig över samma saker som vi gör. Bra Challe!