Inlägg: 1309478
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Nja...? varför ska han inte ha avstängning/böter för armbågen? Känns missriktat med en tröstsamling efter den smällen. Nyströms och Wennerholms larv om andra tacklingar kan man ju skita i, för det behövs ingen insamling. But, hey, I'm not a lumberjack. Neither is my dear papa.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Bra initiatv men det vore väl mer passande att sala ev vitespengar efter onsdagen då Hedman fått sin dom.
Kanske dom kan få några hyndor att skänka lite av hundskatten på köpet.
Kanske dom kan få några hyndor att skänka lite av hundskatten på köpet.
www.lumberjacks.se/?page=news&show=234