Icing-Ove: NEJ! Jag avskyr Arto.
Inlägg: 1309773
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Wayne Gresky:
Det kunde ha varit värre, det kunde ha varit Robert Pettersson och Leif Boork..
Det kunde ha varit värre, det kunde ha varit Robert Pettersson och Leif Boork..