bisterfinnen: Nu står jag i köket på jobbet, har precis slängt ut en tomatsallad, 2 filé mignon black´n white och en kvällens special, hur fan ser det ut i matchen?
Inlägg: 1309883
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Berka: Det är inte svartvitt.
Ser bra mkt bättre ut än vad jag trodde det skulle se ut.
Har en känsla av att MODO haft mer puck, ett par småvassa lägen. SkAIK kontrar vasst och har väl haft något hetare lägen än oss.
Jobbar du på nån krog som ligger på 80talet eller?
Ser bra mkt bättre ut än vad jag trodde det skulle se ut.
Har en känsla av att MODO haft mer puck, ett par småvassa lägen. SkAIK kontrar vasst och har väl haft något hetare lägen än oss.
Jobbar du på nån krog som ligger på 80talet eller?
Redigerad kommentar