Jag känner mig ungefär lika uppgiven nu som inför den sista perioden mot LHC.
Inlägg: 1310006
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Gustafsson: Det här är inget att se på längre. Det har varit oskärpa hela matchen. Nu har vi ökat slarvhalten betänkligt. Jag tror ingen kan träffa öppet mål långre, oavsett hur pucken studsar.