Inlägg: 1310081
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Sawchuk:
Skellefteå har backar som varje gång startar uppspel med pass på bladen på FW. I Modo blir det pass efter sargen eller lobbar eller panikutlägg hela tiden.
Skellefteå har backar som varje gång startar uppspel med pass på bladen på FW. I Modo blir det pass efter sargen eller lobbar eller panikutlägg hela tiden.
Varför envisas Modo med att idiotdumpa pucken i pp?
Känns precis som tidigare då Modo inte kunde göra mål.
Farligt nära kvalserieplats igen.
Där kom ett tröstmål i varje fall, men vad hjälper det.