Sawchuk: Nej men tjena! Var var du någonstans under våra fem raka segrar?
Inlägg: 1310134
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Gustafsson:
Då avvaktade jag att ropa hej eftersom det inte kändes särskilt stabilt trots plockade poäng. En riktig seger är för mig 3 poäng.
Då avvaktade jag att ropa hej eftersom det inte kändes särskilt stabilt trots plockade poäng. En riktig seger är för mig 3 poäng.