Inlägg: 1310152
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
shinzawai: Jag vill minnas att Susse höll på såhär ifjol höst också, var rätt jävla bedrövlig och slog passningar som satt 2m bakom medspelarna osv.
Timmy ska inte spela i PP, han slår första passen i uppspels fasen försent, han behöver för lång tid på sig för att få iväg ett skott och han är inte tillräckligt rörlig.
Timmy ska inte spela i PP, han slår första passen i uppspels fasen försent, han behöver för lång tid på sig för att få iväg ett skott och han är inte tillräckligt rörlig.
Vårt offensiva spel saknar Pikka, MZA, en Skröder med torrt krut och en Sundström som faktiskt syns förutom de gånger han slår bort pass.
Det kan räcka med bättre backar och bättre uppspel, jag vet inte. Är inte helt 100 på att felet ligger hos forwards.