Inlägg: 1310167
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Sawchuk: Sawchuk dyker som vanligt bara upp när vi har förlorat...
Men Modos problem är målskyttet.FEM mål på dom fyra senaste matcherna talar sitt tydliga språk.Men man måste berömma Skellefteå.Vad snabbt dom ställer om från försvarsspel till anfallspel.Där har Modo nåt att lära.
Hade inte sagt nej till Jocke Lindtröm heller..
Men Modos problem är målskyttet.FEM mål på dom fyra senaste matcherna talar sitt tydliga språk.Men man måste berömma Skellefteå.Vad snabbt dom ställer om från försvarsspel till anfallspel.Där har Modo nåt att lära.
Hade inte sagt nej till Jocke Lindtröm heller..
Hasses baklängesåkning har sett sina bästa dagar, aningen bättre än en vägkon.
Nu gäller det jävlar att ta 3 mot Timrå annars känns det lite Everest