Inlägg: 1310333
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Poffa:
Jag tycker att man ska testa Sundström och Dimitrakos. Den förstnämnde är suverän på att slå de där snabba uppspelen och Dimitrakos ligger ofta på rulle.
Jag tycker att man ska testa Sundström och Dimitrakos. Den förstnämnde är suverän på att slå de där snabba uppspelen och Dimitrakos ligger ofta på rulle.
Nikki Nine: Sundström är, trots att han blivit lite sämre, en stjärna i mina ögon. Han slår passningar som ingen annan ser, han jobbar faktiskt riktigt hårt i backchecking och han bär hela sin kedja.
Tyvärr spelar han med iskalla ytterforwards och de utnyttjar inte hans smartness. Sätt Sundström med en stekhet avslutare så kommer vi ha en producerande enhet värdig att kallas förstafemma.
Nu har vi ingen het ytterforward, så vi bör värva en sådan. Gärna två, om vi kan skicka iväg Dimitrakos. Han må jobba och slita, men en kille som är värvad som poängkung får inte missa ett friläge så kapitalt som Dimi gjorde igår, han kom ju knappt till ett avslut.