Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Bad_Brett: Undrar om det står inskrivet i Skröders och Sundströms kontrakt att de alltid skall spela med varandra, eftersom ingen tränare vågar sära på dem så länge inte Foppa och Näslund är med i laget.