Inlägg: 1311227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Det där är tamejfan värre än Hedmans armbåge... ! Man ser ju verkligen hur han försöker och anstränger sig för att träffa med armbågen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:
Det mest tragikomiska är att domaren inte ens lyckas se det trots att han står i perfekt läge.
Det mest tragikomiska är att domaren inte ens lyckas se det trots att han står i perfekt läge.
Redigerad kommentar