Inlägg: 1312239
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Äre ingen match idag? Fan vad besviken jag blir, hade ju laddat upp med farbrordricka.
Får väl nöja sig med Rumble of the kings ikväll då
Får väl nöja sig med Rumble of the kings ikväll då
äh ett hatt-trick med en klassisk stormhatt e inte heller fy skam, det fixar skröder iförd en gyllenbrun lusekofta ala dagar i veckan