MODOJohan: Man ser den ju så klart på plats, endast ointresserade supportrar sysslar med annat, som julshopping, golvläggning med mera.
Inlägg: 1312256
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Kanske man ska se om man får igång Gloffen och dra in och se J20 möta Mora imorgon. Kunde vara lämplig söndagssysselsättning.