Inlägg: 1313479
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy:
Ja, det känns stabilt. Vi får väl hoppas att inte Cheechoo har försökt ringa.
Ja, det känns stabilt. Vi får väl hoppas att inte Cheechoo har försökt ringa.
Anders Eriksson:
"Vi testade i Modo också, men fick ingen respons och de gick inte ens att få tag i. Nu är glad över att få chansen och det känns betydligt roligare också eftersom det inte är så långt till min hembyggd, Bollnäs."