Berka: Det som talar för vinst är väl ett omvänt Väsbysyndrom. Kan man förlora mot bottenlagen när man själv ligger i topp borde man väl i rättvisans namn kunna vinna mot topplagen när man själv ligger i tabellens källare med?
Inlägg: 1313525
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21: "rättvisans namn"... Äh det finns väl ingen rättvisa alls numera ;)