Wayne Gresky: Bomb? Jag som trodde att det bara var TV 4-människor som Peppe Engh och Robert Perlskog samt ett par till i Sverige som kunde hetsa upp sig över handboll.
Inlägg: 1314229
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Äh, den bomb Ros talade om är givetvis att Angry Birds precis släppt sina julbanor. Borde väl hamna i Spelbladet.