Jag gillar inte redigerade, framtidsmässiga klassiker.
Inlägg: 1314428
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Boork ger sin syn på Modo:
"9 (9) MODO
Varvar sämre insatser med hyggliga matcher. Dubbelförluster på hemmaplan mot ärkerivaler som Timrå och Skellefteå (2-10) svider och är negativa. *Dale Clarks* och Niko Dimitrakos petningar blir energitapp och diskussionsämnen även om de flesta är överens om riktigheten i åtgärderna. Modos powerplay är ett av lagets stora problem. Faktiskt sist i elitserierankingen nu."
Dale Clark? Boork bör stängas av, han är en återfallsfumlare.
"9 (9) MODO
Varvar sämre insatser med hyggliga matcher. Dubbelförluster på hemmaplan mot ärkerivaler som Timrå och Skellefteå (2-10) svider och är negativa. *Dale Clarks* och Niko Dimitrakos petningar blir energitapp och diskussionsämnen även om de flesta är överens om riktigheten i åtgärderna. Modos powerplay är ett av lagets stora problem. Faktiskt sist i elitserierankingen nu."
Dale Clark? Boork bör stängas av, han är en återfallsfumlare.