Inlägg: 1314536
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
shinzawai: Nemirovsky är ju ryss också, så han skulle inte räknats som icke-EU.
Sv: RE-building the future 2010/2011
shinzawai: Aj då, finns lite risk på att Freddan är tillbaka på ruta ett då. Han passade väl rätt bra i den mall som ryktena från igår satte?
blogg.aftonbladet.se/hockeybloggen/2010/12/nemirovsky