Wayne Gresky: Han verkar ha dubbla pass, både rysskt och Kanadensiskt.
Inlägg: 1314545
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
spud: Jag utgick ifrån att alla hockeyfans hade full koll på att han har kanadensiskt pass, det var därför jag skrev "också". :)