Inlägg: 1321919
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
qwertas: Intervjun blev ju en studie i Foppa.
Det är bara att konstatera. Han är hur bra som helst. Det är bara att köra direkt.
Intressant att höra Bartecko uttala sin landsmans namn också. Tyckte faktiskt att han sa Nagy, varken mer eller mindre.
Det är bara att konstatera. Han är hur bra som helst. Det är bara att köra direkt.
Intressant att höra Bartecko uttala sin landsmans namn också. Tyckte faktiskt att han sa Nagy, varken mer eller mindre.
Sv: Hur gör Foppa?
qwertas:
Och jag såg Sverker på gågatan i Umeå igår, såg sur ut. Det är klart att Foppa ska lira med MoDo, med en fot är han ändå kung, det är bara ut och lira....
Och jag såg Sverker på gågatan i Umeå igår, såg sur ut. Det är klart att Foppa ska lira med MoDo, med en fot är han ändå kung, det är bara ut och lira....
Inte har han tränat med a-laget tidigare i år?