Björn W: Jag har skickat en förfrågan om uttal på Nagy till mina tjeckoslovakiska kontakter :)
Inlägg: 1321931
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
MODOJohan: Är det slovakiska kontakter du har så är nog risken ganska stor att de inte kommer att pusha för ett ungerskt uttal.