Inlägg: 1322035
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
Snipan:
Det är klart att den 31/1 i realiteten är deadline för Forsberg, men man vill såklart visa att man inte står och faller med honom.
Samtidigt tror jag att man börjar inse att det där med att "gå in i radioskugga" kanske inte var så himla bra. Det är kanske bättre att tidningarna skriver Forsberg än att de inte skriver alls.
Det är klart att den 31/1 i realiteten är deadline för Forsberg, men man vill såklart visa att man inte står och faller med honom.
Samtidigt tror jag att man börjar inse att det där med att "gå in i radioskugga" kanske inte var så himla bra. Det är kanske bättre att tidningarna skriver Forsberg än att de inte skriver alls.
Det är också tråkigt att man inte är synkade inom MoDo. FA har precis kommenterat att 31/1 är deadline för Foppa. Jag tycker att det var en bra kommentar av FA.